• Tejj

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Här är en bild på vårat lilla pyre från kub/nupp i tors (v 13+ 4) såååå söt.... o så tydlig bild med armen, alla 5 fingrarna, huvud, näsa, mun o så.... mmm... är världens lyckligaste =)
  • Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011
  • Capa

Nämen guuuuu så söt!! Snacka om bra vinkel ja, man ser ju alla fingrar och allt!! Jisses hihi {#emotions_dlg.flower}

• alexander2011

åhh längtar själv till mitt första ul är på v12+2 idag :)

• alexander2011

magen v 12+2 börjar synas men känns större i verkligheten än på kortet  :)
  • little juno

Jag hänger också med hit! Lite avis på UL-bild och snygg mage, men snart kanske jag kan visa upp detsamma! Glad Går in i vecka 11 i dag.

• Tejj
    alexander2011 skrev 2011-01-29 10:42:32 följande:

magen v 12+2 börjar synas men känns större i verkligheten än på kortet  :)

Verkligen en putmage ju... avis.. jag har sen innan grav. en liten "xtra" mage, men förutom den så putar den nedre =) längtar dock tills de båda växer samman... så jag har endast en putande mage... haha...
  • alexander2011

tack så mycket Solig jag längtar sj tills den blir större men nu passar inte mina byxor längre :( klämmer riktigt o trycker mot magen så det gör ont så idag ska jag o sambon ner till stan o se om vi kan hitta mamma byxor. kanske lite tidigt men lika bra ändå o inskaffa. och detta blir våran första. En del tror att jag kommer bli stor :S

Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011